Ens estressem per coses necessàries que no ho eren!!!!

 

Santiago Rojas

Avui us proposem una contra de la Vanguàrdia que ens ha facilitat el Miquel i que combina un petit vídeo amb una entrevista al metge colombià Santiago Rojas que ha publicat un llibre anomenat ” Desestrésate”.

 

En aquesta entrevista, l’autor en mostra les claus del factor de l’estrès, del perquè ha arribat als nivells actuals i sobretot que podem fer per mirar de reduir-lo i gaudir d’una vida més plena!!!!!!!

Seguidament us mostrem una síntesi de l’article:

“Todos sufrimos estrés y eso no tiene porqué ser malo. El estrés no es otra cosa que una respuesta adaptativa necesaria para la supervivencia de las especies, algo que siempre ha existido y que tiene una doble cara: nos puede llegar a ser de gran utilidad pero que también nos puede destroza la vida. El médico colombiano Santiago Rojas, cree que el estrés es un gran incomprendido porque nos hemos quedado sólo con su faceta más negativa (el distrés), y no con su cara positiva (el eustrés). Es por ello que acaba de publicar el libro Desestrésate, con claves para liberar tensión que nos ayude a mejorar nuestra vida y que pasan por hacernos ver que las sociedades más adelantadas han generado unas expectativas altas que convierten lo útil en indispensable, algo que nos acaba estresando, tensionando y, que en ocasiones, nos puede hace enfermar. Rojas sostiene que “el éxito de todo el proceso fundamental del ser humano es aprender a ser agradecido. Es en el gozo donde nosotros estamos en bienestar, y el gozo nace del agradecimiento”. Por ello, nos invita a valorar las cosas en el momento en el que estén sucediendo, y no cuando ya hayan pasado ”

Si voleu llegir l’article sencer, ho podeu fer clicant el següent enllaç: Desestressa´t

Us recomanem sobretot el vídeo del doctor que té una durada de 5 minuts i ens parla dels aspectes bàsics a tenir en compte pel que respecta a l’estrés!!!!!

Esperem que aquest article us aporti claus per no estressar-se tant!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *